5 migliori impermeabili (2021): economicu, ecologicu, caminata, corsa, etc.

Ogni volta ch'e aghju messu un impermeable, ci ringraziu chì ùn ci hè più bisognu d'imbulicà in pelli di foca puzzole o cuperte voluminose per stà asciuttu.L'avanzati in i tessili resistenti à l'intemperie è u disignu di vestiti significanu chì l'impermeabile d'oghje sò più còmode è impermeabili chè mai.In ogni casu, secondu u clima è u vostru livellu di attività, pò esse cunfusu per classificà diverse stili, tecnulugia è livelli di resistenza à l'acqua.
Per aiutà, aghju pruvatu più di 35 impermeable impermeable durante l'inguernu longu è umitu in u Nordu Pacificu.I caminu, cavalcà in bicicletta, andò in bicicletta è cammina u mo cane;quandu u clima hè cattivu, stanu in a doccia in i mo vestiti.Aghju avutu ancu cunsiglii da Amber Williams, un educatore di scienza di u cunsumu è un docente in scienze tessili è creazione di mudelli in u Dipartimentu di Design di Product Outdoor in Utah State University.A mo cunclusione: ùn avete micca bisognu di spende più di $ 100 per stà seccu.Tuttavia, se passate ore in a pioggia ogni ghjornu cum'è mè, i tessuti novi innovatori ponu aumentà assai u vostru cunfortu.
Actualizazione di marzu 2021: Avemu aghjustatu novi opzioni, cum'è Baxter Wood Trawler Jacket, è sguassate i vechji.Avemu ancu aghjustatu un catalogu!
Se utilizate i ligami in a nostra storia per cumprà merchenzie, pudemu riceve una cumissioni.Questu aiuta à sustene u nostru travagliu ghjurnalisticu.sapè ne di più.
Avà, ogni cumpagnia di l'equipaggiu di l'esterno cerca disperatamente di fà impermeabili efficaci senza aduprà perfluorocarboni carcinogeni (PFC).Modern Durable Water Repellent (DWR) usa PFC in u prucessu di fabricazione, è dopu, quandu caminate fora, u PFC migrarà da a vostra robba à a terra è i corsi.
Pensu chì unu di i migliori modi per evità PFC in giacche di ogni ghjornu hè di utilizà giacche di poliuretano o impermeable di gomma classica.I pruduttori di impermeabili tecnichi tendenu à evità u poliuretanu perchè si senti bè è elasticu.Ma stu materiale hè durable, longu, resistente à u ventu, impermeabile è senza PFC!
Mi piace sempre Rains Ultralight di l'annu passatu ($ 140), ùn hè micca grossu è flessibile à tuttu.Ma aghju trovu chì spessu vanu à piglià Baxter Wood Trawler questu invernu.In più di esse senza PFC, sti giacche sò ancu fatti di RPET riciclatu, un plastica da buttigli d'acqua riciclati.
Questu ùn hè micca un impermeable pensatu per l'arrampicata o attività strenuous, ma l'aghju purtatu per l'escursionismo è in barca.U tessulu esterno di poliuretanu hè eccellente in a pioggia è a forte resistenza di u ventu, mentre chì hà sempre abbastanza elasticità per muvimenti cunfortu i bracci è u torsu è mette nantu à u saccu.A so transpirabilità ùn hè micca maravigghiusu, ma hà venti sottili, è ancu sacchetti è cappucci ajustabili.
Mi piace ancu a giacca North Face Flight di l'annu passatu.Futurelight di North Face hè sviluppatu da a tecnulugia nano-spinning aduprata urigginariamente in sistemi di filtrazione di l'acqua è in case elettroniche di telefoni intelligenti.Queste rete sò impermeabili è ùn cuntenenu micca PFC.Ma sta giacca hà un difettu seriu - a versione di e donne hè nera!
Questa ùn hè micca una bona scelta di culore per e persone chì viaghjanu in bicicletta o correnu fora in ogni mumentu è in ogni stagione.Per ragioni di sicurità, i vestiti di culori brillanti cù trims riflettenti sò necessarii.Hè per quessa chì questu invernu, aghju ripetutamente ghjuntu à a tempesta di pioggia.Ùn hè micca u più ligeru chì aghju testatu - hè una giacca di trè strati chì pesa circa 10 once - ma si mette sempre in a sacchetta posteriore per adattà u mo picculu gilet da corsa Nathan.
Questa giacca hà un bellu tagliu - ùn si batterà nè fruscia quandu movete i braccia - è un tela elastica è respirabile.Se apre a sacchetta, truverete dui grandi pannelli di ventilazione per pudè correre per chilometri senza surriscaldamentu.U tela hè assai suave à u toccu.Aghju statu in a duscia per 10 minuti per vede s'ellu pioveva direttamente.Ùn era micca.
L'unicu ostaculu maiò hè chì ùn hà micca cappucciu.Questu ùn hè micca un prublema per mè perchè scorri in un caprettu di baseball per impedisce l'acqua di splashing in a mo faccia, ma s'ellu hè un prublema per voi (chì hè un prublema assai comprensibile), ci sò altre opzioni.
Quandu hà valutatu se a giacca hè ecologica, aghju cunsideratu parechji fatturi.Preferibilmente, u materiale impermeable di a giacca ùn cuntene micca PFC;Aghju cunsigliatu Keb Eco Shell di Fjällraven in u passatu, ma hè assai caru è esige un spray senza PFC per u trattamentu ogni stagione.Aghju pruvatu ancu a cunchiglia TreeLine di Black Diamond, chì usa un DWR privatu senza PFC, principalmente fattu da l'oliu di palma, ma ùn hà micca travagliatu bè.Ùn sò micca bagnatu, ma sò un pocu bagnatu.
In più di esse efficace, a giacca deve ancu esse durable.Hè per quessa chì parechje cumpagnie sustinibili cum'è Patagonia cuntinueghjanu à aduprà DWR fluoruratu, anche in i composti menu tossichi.In i so calculi, hè megliu avè una giacca chì pò esse purtata di novu, invece di cumprà una giacca senza PFC chì hè menu efficace ogni stagione.
In cunsiderà tuttu questu, pensu chì Eclipse (7/10, WIRED Review) hè sempre l'impermeabile più ecologicu chì aghju pruvatu.In Portland, possu caccià u DWR da l'impermeabile in menu di un annu, ma Eclipse hè sempre forte dopu qualchì annu.Marmot usa una tecnulugia chjamata AquaVent, chì usa gas d'alta pressione per pressu l'acqua repellent direttamente in i fibri di a giacca, induve hè poi polimerizatu termalmente.In più di esse più durable, ùn pruduce micca grandi quantità d'acqua residuale tossica cum'è un subproduttu, è hè più faciule di pulisce.
Ancu s'è a maiò parte di noi vulemu portà un equipamentu 100% a prova di balle, ùn pudemu micca bisognu.Sè vo site vicinu è andate in casa in una ora o duie, hè bè di portà una giacca respirabile è possibbilmente ligeramente permeable cum'è Cloudburst.
In ogni casu, sè vo site in risicu di esposizione, o sò fora per 24 ore o più, hè difficiule di ricumandà una giacca senza u megliu DWR.Per questu, di solitu ricumandemu ogni tipu di cunchiglia alpina.Mi piace sempre u MicroGravity di Outdoor Research, chì usa u tessulu AscentShell propiu di OR.Pudete fà Ascentshell spraying nano-sized polyurethane fibres nantu à a carica per furmà una filma fina è elastica transpirable, è dopu sandwich entre un tela durable è un tessulu cunfortu.
Ma hè difficiule di fà una giacca più efficace è còmuda di Arc'teryx.Questu invernu, aghju compru Beta LT più di qualsiasi altra giacca.Sfurtunatamente, avemu usatu DWR fluoru per un bellu pezzu per una ragione: funziona.Beta LT hè una giacca Gore-Tex à trè strati, adatta per tuttu, da l'escursione di ghjornu à u sci di primavera.
Hà una grande cappucciu regulabile chì si adatta à i mo capelli, u cappellu è u cascu.A sartoria hè spaziosa è generosa, è pò esse plegata comodamente sottu.Ùn ci sò micca cuciture nantu à e spalle, facendu incunificate per portà a mochila.Arc'teryx era à l'origine una marca high-end d'arrampicata in roccia, è i so giacche sò cunnisciuti per a so sartoria assai cunfortu.Ùn ci vole micca à preoccupassi chì i vostri braccia sò stretti da i vostri vestiti.
Aghju pruvatu ancu Arc'teryx Alpha SL, chì hè una altra scarpa di caminata.U so tessulu ultra-leggeru hè u risultatu di una cullaburazione proprietaria trà Arc'teryx è Gore-Tex, ma aghju trovu a versione full-zip Beta LT per esse più còmode è più còmuda.Universale è prontamente dispunibule.
★ Alternative: U prezzu altu di l'equipaggiu Arc'teryx face palpitazioni di u mo core (ancu se truverete occasionalmente cose boni chì sò stati utilizati), cusì a serie Ascentshell di Outdoor Research hè una alternativa più assequible.
Per menu di $ 100, hè difficiule di truvà un impermeable chì hè più valore per i soldi di Rainier.Aduprà materiali impermeabili laminati di alta qualità invece di i rivestimenti più economici chì parechji impermeables economici si basanu.(Leghjite più nantu à i laminati è i strati quì sottu.) Invece di ligà membrani impermeabili è transpirabili sottu à u tela di a cunchiglia esterna, i pruduttori risparmianu soldi rivendu membrane impermeabili è transpirabili nantu à a superficia interna.Comparatu cù a struttura di trè strati, u so prezzu hè più bassu, ma a durabilità hè ancu povira.
Rainier hà assai caratteristiche eccellenti, chì sò difficiuli di truvà in raincoats à questu prezzu.Per esempiu, hè fattu di nylon riciclatu è hà un zipper cù buchi di ventilazione.Hè ancu una cinta di cucitura, hà una zipper centrale resistente à l'intemperie, è hà un cappucciu cumpressibile regulabile.Per l'escursionismo è u viaghju di ghjornu di piacè, a giacca Rainier hè una bona scelta.
Per una opzione più assequible, u recettore di u produttu Scott Gilbertson piace Red Ledge Thunderbird, è aghju ancu pruvatu Frogg Toggs Xtreme Lite.Tuttavia, ùn aghju micca aduprà Xtreme Lite cum'è a mo giacca d'emergenza in vittura.Funziona, ma u tela si senti un pocu appiccicosa.Ùn credu micca chì un impermeable di 9 dollari ùn sguasserà micca dopu più di una stagione.
Pruvate di decifrare e specificazioni di u produttu di a giacca hè guasi cum'è fastidiosa cum'è esse soaked in una tempesta brusca nantu à a strada.
Cercate strati laminati: A maiò parte di giacche impermeabili tecniche sò chjamati giacche di dui strati o trè strati.Sti strati sò generalmente cumposti di tessili trattati cù repellenti di l'acqua, cum'è repellenti di l'acqua durable, chì sò una reta fina utilizata per liberà u vapore d'acqua, è ci hè un forru protettivu sottu.In generale, per una durabilità più grande, avete bisognu di cercà strati laminati inseme, micca solu rivestiti cù repellente à l'acqua.Questu hè u suggerimentu di Amber Williams, educatore di scienza di u cunsumu è docente in l'Università Statale di Utah.
Qualità impermeabile è traspirante: I pruduttori di solitu valutanu ogni tela secondu e so proprietà impermeabili è traspiranti.Per esempiu, un impermeable cù una qualificazione impermeable di 20 000 significa chì si tenete un tubu quadratu infinitu longu di 1 inch, pudete versà 20 000 mm d'acqua nantu à u tela (più di 65 piedi!) Prima chì u tela cumencia à seep.Un rating di respirabilità di 20.000 significa chì 20.000 grammi di vapore d'acqua pò passà per u tela in l'altra direzzione.Ancu s'è un livellu più altu di respirabilità pò vede megliu, sè vo site in u friddu, pudete avè bisognu di pensà duie volte.U calore di u corpu scappa da una giacca respirante quasi cum'è u vapore d'acqua.
Tessutu incredibile: Gore-Tex hè sempre u standard d'oru per u rendiment impermeabile.Ma ogni cumpagnia sperimenta cù novi tecnulugia di tessitura, in particulare a tecnulugia impermeable non-PFC.U Futurelight di The North Face hè un tela impermeabile è traspirante di pesu spider chì permette à i diseggiani di creà vestiti cù menu cuciture.Cercate leggings impermeabili ultra-leggeri è altri vestiti esterni u più prestu pussibule.
Verificate e cuciture è zippers: Se vulete chì u vostru impermeable sia più durable chì u poncho di u parcu di divertimentu, verificate e cuciture.A spalla hè una parte particularmente fragile, perchè a maiò parte di l'esporti all'apertu esigenu di portà una mochila chì pò fretu è dannu e spalle."I linii di disignu parenu veramente sexy, ma cù u tempu, ùn durà micca tantu tempu", disse Williams.Altre caratteristiche per circà include zippers waterproof plastificati è flaps protettivi.Questu hè u mutivu per quessa chì i nostri impermeables sò cusì caru - parechje tecnulugia di tessili novi è parechji dettagli di design!
Cura di e vostre giacche: pudete allargà assai a so vita da cura currettamente di i vostri articuli.Appendi a vostra giacca - ùn mette micca in una piccula borsa frosted.Se vi vede macchie di grassu, terra, o sunscreen, o nutate chì ùn ci sò più gocce d'acqua nantu à a superficia, avete bisognu di lavà.Segui l'istruzzioni di u fabricatore.Puderete bisognu di un pulitore speciale - parechji pulitori di tessuti lascianu residui chì ponu influenzà u rendiment DWR.Evite l'usu di ammorbidenti, bleaches, lavaggi secchi o asciugatrici.
Offerta speciale per i lettori di Gear: uttene un abbonamentu di 1 annu à WIRED per $ 5 ($ 25 di sconto).Questu include un accessu illimitatu à WIRED.com è a nostra rivista stampata (se vulete).L'abbonamenti aiutanu à finanzà u travagliu chì facemu ogni ghjornu.
© 2021 Condé Nast.tutti i diritti riservati.Utilizendu stu situ web, accettate u nostru accordu d'utilizatore è a pulitica di privacy, dichjarazione di cookie, è i vostri diritti di privacy in California.Cum'è parte di a nostra cullaburazione di affiliazione cù i rivenditori, Cable pò guadagnà una parte di vendite da i prudutti acquistati attraversu u nostru situ web.Senza l'autorizazione scritta previa di Condé Nast, i materiali in stu situ web ùn ponu micca esse copiati, distribuiti, trasmessi, cache o altrimenti utilizati.Selezzione di annunci


Tempu di post: 29-oct-2021